TR NL FR

Hoe kan ik een domiciliëring activeren?

Er zijn twee soorten:

  • Europese domiciliëring (SEPA) via een bankrekening
  • Domiciliëring met een kredietkaart

Hoe gebruiken?

Je kan een Europese domiciliëring (SEPA) activeren op je bankrekening of een betalingsopdracht op je kredietkaart.

Je dient een aanvraag in. En verder niets. De bedragen gaan elke maand automatisch van je rekening. Je hebt online een perfect overzicht van je facturen van de voorbije 24 maanden.

Ons schuldeiser identificatienummer: 462925669

Europese domiciliëring (SEPA) op je bankrekening activeren

Meld je aan in de klantenzone en open het domiciliëringsformulier. Je moet enkel nog je bankrekening invullen. Bevestig vervolgens je aanvraag. Wij activeren de domiciliëring zo snel mogelijk. Op je volgende factuur zal je duidelijk kunnen zien of je domiciliëring al in orde is. Indien ze nog niet actief is, betaal je deze factuur nog online of via overschrijving. 

Domiciliëring op je kredietkaart activeren

Bel naar 1979 (vanop je BASETURK-gsm of 0486191979 vanop een ander toestel) en wij brengen dit voor jou in orde. Als je over een nieuw kredietkaartnummer beschikt, gelieve ons dit dan zo snel mogelijk mee te delen.

In geval van niet-betaling door de onderneming die de kredietkaart uitgegeven heeft, blijf ik als enige verantwoordelijk voor de betaling van mijn facturen.

Ons schuldeiser identificatienummer: 462925669

Goed om te weten

  • Het activatieproces van de domiciliëring via bankrekening of kredietkaart duurt enkele dagen.
  • Je blijft via bankoverschrijving betalen zolang er nog een overschrijvingsformulier aan je factuur hangt. Zodra "Het bedrag van <xxxx €> zal van je Europese domiciliëring <yyyyyyyyyyy> op <ddmmyyyy> worden afgehouden" vermeld wordt op je factuur, is je domiciliëring in orde.
  • Vertrek gerust op reis. Je facturen worden automatisch betaald. Geen problemen meer met onbetaalde facturen!


Terug naar het overzicht