TR NL FR

Ik heb een probleem met ontvangst op mijn gsm. Wat moet ik doen?

In België

Het BASE-netwerk bestrijkt 98% van de bevolking van ons land. Maar wij kunnen je niet garanderen dat het netwerk altijd en overal perfect functioneert. Soms kan een tijdelijke situatie (zoals werkzaamheden om het netwerk te verbeteren, bepaalde weersomstandigheden,...) de goede ontvangst verstoren.

Onze technische dienst heeft specifieke informatie nodig om je zo snel en zo goed mogelijk verder te helpen:

  • Met welke diensten ondervind je ongemakken (bellen / sms'en / surfen)?
  • Beschrijf de ongemakken die je ondervindt en de foutmelding die je ontvangt (op het scherm of tijdens een oproep)?
  • Is het een terugkerend ongemak (ja / neen)?
  • Datum en tijdstip van het ongemak?
  • Frequentie van het ongemak (eenmalig / met intervallen / voortdurend)?
  • Doet het ongemak zich voor op een specifieke locatie of overal?
  • Wat is een exact adres waar het ongemak zich voordoet?
  • Ben je binnenshuis, buitenshuis of in beweging (auto / trein / bus)?
  • Welk merk en type van toestel gebruik je?
  • Kan je ons een (alternatief) contactnummer bezorgen?

In het buitenland (roaming)

Als je in het buitenland bent, gebruik je het netwerk van een operator waarmee Telenet Group een overeenkomst heeft. Consulteer de lijst van beschikbare buitenlandse netwerken.

  • Op welk netwerk bevind je je momenteel (roaming)?
  • Heb je al geprobeerd om het netwerk manueel in te stellen (roaming)?

Opgelet: als de moeilijkheden met het netwerk te maken hebben, kunnen wij je misschien niet bereiken op je gewone gsm-nummer. Vergeet dus niet om ons een ander telefoonnummer mee te delen waarop wij je kunnen bereiken.

Geef bovenstaande informatie door aan onze klantenservice op het nummer 1979 vanuit een BASETURK-nummer of 0486 19 1979 via een ander toestel of +32 486 19 1979 vanuit het buitenland.



Terug naar het overzicht