TR NL FR

Hoe betaal ik mijn openstaand saldo?

Online betalen

In de klantenzone kan je online je balans raadplegen en je facturen onmiddellijk betalen op een veilige en eenvoudige manier.

Opgelet: als je je facturen betaalt via een domiciliëring op je bankrekening of op je kredietkaart, kan je geen gebruik maken van e-Pay.

Je kan jouw factuur of deze van een andere BASE-klant ook eenvoudig online betalen zonder in te loggen in de klantenzone. Je geeft gewoon zijn of haar gsm-nummer in, vult het bedrag in en regelt de betaling. Je kan zelfs gratis een sms meesturen, bestemd voor de persoon van wie je de rekening betaalt.

De betaling gebeurt via Ingenico, marktleider in België voor betalingen via het internet. Ingenico bewaart de financiële gegevens op een 100% veilige manier, zodat de klant deze bij volgende betalingen opnieuw kan gebruiken.

Verkies je een klassieke overschrijving?

Gebruik dan de gegevens die je vindt op het overschrijvingsformulier dat bij je factuur zit. Heb je dit niet dan kan je ook zo correct overschrijven:

  • Bankrekeningnummer: 310-1347589-54
  • IBAN: BE42 3101 3475 8954
  • BIC- of SWIFT-code: BBRUBEBB
  • Gestructureerde mededeling: jouw klantnummer

Let op: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de factuur. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.

Andere betaalmogelijkheden

Je kan ook betalen met je kredietkaart via onze klantendienst op het nummer 1979 via je BASE TURK-gsm of 0486 19 1979 via een ander toestel, of in een BASE shop aan de kassa of aan de Self Pay Kiosk.



Terug naar het overzicht